Katowice: Wieczór Biznesowy Emocje w biznesie jak wykorzystać ich siłę w prowadzeniu firmy

Wielu marketingowców i ekspertów ds. sprzedaży podkreśla, że najważniejsze w biznesie jest jakość i emocje – szczególnie te, które dostarczysz swoim klientom. Reklamując produkt, należy pokazać go w taki sposób, by potencjalny klient poczuł chęć bycia kimś innym i możliwość odczuwania tego, co mu oferujesz. Współpracując z nim należy wybrać taką drogę, która zostanie przez niego najbardziej zapamiętana, uszczęśliwi go lub zaskoczy.

emocje w biznesie

 

W przypadku bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, podobnie jak w przypadku procesu uczenia się, efektywność przekazów w około 80 proc. opiera się na materiałach oraz wrażeniach wizualnych.

Jeśli w spocie reklamowym mówi się o korzyściach wynikających ze stosowania danego produktu, twarz aktora powinna wyrażać związane z tym emocje. Przed ukończeniem nagrania pod okiem specjalisty ćwiczy się różne możliwości pełnego wyrażenia emocji, które mają być przesłaniem do odbiorcy. Także reklamy prasowe oraz plakaty są pełne emocji związanych z przekazywanymi treściami. Mówi się, że właściwie wyrażone w reklamach emocje mogą zwiększać sprzedaż oraz rozpoznawalność marki o 5 procent.

Emocje w biznesie obecne są również w zarządzaniu i prowadzeniu firmy. To właściciel firmy jest odpowiedzialny nie tylko za rezultaty, ale także za atmosferę panującą w firmie, wśród pracowników, partnerów biznesowych. Liczy się nie tylko cel, ale droga do jego osiągnięcia. Jak powiedział Dwight Eisenhower “Wolę zawsze człowieka przekonać, że powinniśmy iść razem. Jeśli mi się uda, mam go z sobą na stałe. Jeśli go zmuszę, będzie ze mną, dopóki będzie się mnie bać, później natychmiast mnie porzuci.”

Kolejny Wieczór Biznesowy z cyklu MAKE YOUR BUSINESS BETTER zostało zaplanowane właśnie po to, żeby pokazać współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy używając do tego najnowszych technik sprzedaży i marketingu bazując na emocjach. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Termin i miejsce: 1.12.2016, godz. 18:30, Katowice, Hotel Monopol, ul. Dworcowa 5

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

Na wieczorze dowiesz się m.in.:

– Jak emocje panujące w firmie i emocje, które wywołujemy w naszych klientach przełożyć na skuteczną sprzedaż.

– Jak tworzyć turkusową organizację, czyli dobry biznes i szczęśliwą firmę

– Jak atmosfera w firmie przekłada się na rezultaty i wyniki finansowe

Podczas spotkania zostaną uroczyście wręczone certyfikaty ukończenia Kursu budowania osobistej marki „Bądź widzialną Marką” Akademii Marki z Klasą. Za wybitne osiągnięcia w budowaniu i rozwoju marki osobistej Kapituła Akademii Marki z Klasą przyzna prestiżowy znak Marka z Klasą.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

Anja Jakubowski

ANIA JAKUBOWSKI posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie pracy na stanowiskach Senior Executive. Pracowała miedzy innymi dla Procter & Gamble, Coca-Cola Hellenic Bottling Company i The Coca-Cola Company w całej Europie i Ameryce Północnej. Jest członkinią Rady Nadzorczej Banku Millennium S.A. w Polsce.

Udziela się na rzecz społeczności w których żyje. Obecnie angażuje się w pracę Zarządu Polskiego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) i została wybrana na przewodniczącą Effie Awards Polska 2016. Poza obowiązkami zawodowymi jest zapalonym zwolennikiem rozwoju młodych liderów i wspierania kobiet, więc chętnie angażuje się do programów takich jak Global Shapers Warsaw Hub – Mentor4Starters czy inicjatywy na rzecz przedsiębiorczości społecznej – Social Wolves oraz Hult Prize Challenge.

TEMAT WYSTĄPIENIA: W jaki sposób osoba zarządzająca biznesem wpływa na wyniki firmy

michał banachMICHAŁ BANACH – ekspert badania emocji. Od 20 lat związany z mediami. absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Były Dyrektor III programu PR i Kanału TV Polsat 2. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. Obecnie Dyrektor Zarządzający Firmy Badawczej NEUROHM Polska.

W trakcie swojego wystąpienia przedstawi niesamowite i innowacyjne wyniki badań reakcji klientów i ich emocji na reklamy i przekaz tworzony np w mediach przez największe marki na świecie.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak wywołać emocje klientów i skutecznie przełożyć je na sprzedaż

Ewa CzertakEWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor biznesu, mówca motywacyjny. Twórczyni Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Master Business Trener, level superior, od 2004 Certyfikowany coach ICC, praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, autorka artykułów o marce. Twórca autorskiego programu kursu budowania marki osobistej dla przedsiębiorców „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, rekomendowany ekspert Brand 24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych korporacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak dzięki marce budować dobry biznes i szczęśliwą firmę?

Wstęp:

70 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 60 zł w przypadku płatności przelewem przed spotkaniem

UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 70 zł za osobę zapłacisz tylko 55 zł za osobę.

Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.

Do udziału zachęcamy:

– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych

– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.

– członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

– osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność.

Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

 

Patronat medialny: portal 4allwomen.pl; Kurier Miejski Sosnowiec; magazyn Madame; Panorama Silesia; magazyn Mademoiselle