Jeśli nie jesteś pewien, czy oferujesz konkretną wartość, albo chcesz stworzyć nową wartość, i zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem – jeśli chcesz poznać sztukę kreowania rynków i zarządzania nimi, to spotkanie jest dla Ciebie.
Termin: 29.06.2016, godz. 15:00
Miejsce: HOTEL HANZA **** 80-888 Gdańsk, ul. Tokarska 6
Gość specjalny:
JACEK KOTARBIŃSKI – ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii” – konsekwencji 10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm. Owoc 25 lat zawodowego doświadczenia. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista „Forbes Polska”. Członek Rady Merytorycznej IAB Polska. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu”.kotarbinski.com.
TEMAT WYSTĄPIENIA: Jakie marki dziś kochają klienci?
Świat się zmienił, a siłą napędzającą współczesny biznes stały się marki firmy. Aktywne, angażujące, komentowane i kochane. Jak budować dziś emocje i angażować swoich klientów w internecie i poza nim.
Temat dyskusji (II część spotkania z gościem specjalnym):
Dlaczego Dior i Chanel? Zapraszamy do dyskusji, dlaczego niektóre marki są wyjątkowo kochane i co składa się na ich sukces. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak sprawić, by Państwa marki były kochane i inspirujące
Prelekcję wygłosi także:
EWA CZERTAK – ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, mówca motywacyjny.
Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., Twórca półrocznego kursu dla przedsiębiorców Personal Branding „Bądź widzialna marką” oraz programu mentoringowego, który szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. W ciągu ostatnich 3 lat pracowała z ponad 200 właścicielkami firm z całej Polski; uczestniczyła w procesie budowania i rozwijania ich marek.
Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line, ekspert Brand24.
www.akademiamarkizklasa.pl; www.ladybusiness.pl
TEMAT WYSTĄPIENIA: Strategia marki osobistej – jak uniknąć siedmiu grzechów strategicznych?
Strategia marki, pomysł na to, jaka ona ma być dla odbiorcy. Po co przedsiębiorcy jakaś enigmatyczna strategia marki osobistej, jeśli wszystko robi się samo, intuicyjnie a firma dobrze sobie radzi i bez rozpoznawalności marki właściciela?
Na tym spotkaniu nie może Cię zabraknąć – TO OSTATNIE PRZEDWAKACYJNE SPOTKANIE Z CYKLU LADY BUSINESS ROUND TABLE w Trójmieście.
ZGŁOSZENIE TYLKO DROGĄ MAILOWĄ: marta.plowiec@ladybusinessclub.com
Stałymi elementami spotkań z cyklu LADY BUSINESS ROUND TABLE są:
- Szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania firmą oraz nowoczesnych technologii
- Rozmowa z przedsiębiorcą, który działa lokalnie a myśli globalnie – odpowie między innymi na pytanie o kluczowy czynnik sukcesu w przeprowadzeniu własnej firmy na obszar „błękitnego oceanu“
- Rozmowa z mentorem biznesu, który z pozycji swojego doświadczenia i wiedzy przekaże swoją perspektywę
- Nawiązanie bliskich i serdecznych relacji z każdą osobą uczestniczącą w spotkaniu
Lady Business Round Table to doskonała okazja do bezpośrednich rozmów o własnych projektach jak również możliwość pozyskania cennych rekomendacji oraz nowych kontaktów w ogólnopolskim środowisku właścicielek firm.
To możliwość zapoznania się z kreatywnymi ideami zaproszonych gości, którym sprzyjają dostępne już internetowe technologie i rozwiązania. To także możliwość spotkania się
z ekspertami Akademii Marki z Klasą, przedstawicielami lokalnych firm oraz osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu na Śląsku aby wymienić dotychczasowe doświadczenia i opinie.
UWAGA! Ograniczona ilość uczestników spotkania
Po części oficjalnej spotkania w Hotelu Hanza zapraszamy na wyjątkowy – godzinny – rejs katamaranami po Motławie zorganizowany przez partnera spotkania H20 LIMO. Podczas rejsu przewidziane atrakcje – między innymi specjalny poczęstunek oraz oczywiście niezapomniane widoki i rozmowy.
H20 LIMO’ jest firmą usługową prowadzącą działalność turystyczno-transportową. Prowadzą ją dwie siostry Elżbieta Skwarek i Monika Skwarek.
H2O LIMO’ dysponuje flotą na Motławie w Gdańsku składającą się z 4 jednostek sollinEr – są to łodzie elektryczne typu katamaran zasilane energią słoneczną – co oznacza innowacyjność i ekologię.
Katamarany solarne sollinEr są produkowane w polskiej stoczni Green Dream Boats Sp. z o.o. Jednostki pływają nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy i świata (m.in. Holandia, Norwegia, Dubaj). Łódź zdobyła 1-wszą nagrodę w kategorii Eko Produkt Roku 2015 „Błękitna Kropla”. sollinEr nie emituje spalin do środowiska i nie wydaje hałasu jak w przypadku łodzi motorowych o silniku spalinowym.
Łodzie sollinEr są dedykowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych – sukces H2O LIMO’ jest potwierdzeniem komercyjnego potencjału związanego z budową własnej floty łodzi solarnych.
Program spotkania:
15:00 – Przywitanie uczestników spotkania
15:15 – Jakie marki dziś kochają klienci? – wystąpienie i dyskusja z gościem specjalnym Jacek Kotarbiński
16:00 – Joanna Głowacka opowie własną historię budowania marki osobistej
16:15 – Strategia marki osobistej – jak uniknąć siedmiu grzechów strategicznych? – wystąpienie Ewy Czertak
16:30 – Lucyna Turzyńska opowie swoją własną historię sukcesu w budowanie marki osobistej
16:45 – Podsumowanie spotkania
17:30 – Rejs katamaranami po Motławie
18:30 – Planowane zakończenie rejsu
Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu – właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie.
Powstał pięć lat temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie.
To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.
Lady Business Club oraz Akademia Marki z Klasą znajdują się w porfolio marek spółki Business Unlimited (pozostałe marki: znak Marka z Klasą, tytuł Ambasadorka Klasy, portal biznesowy ladybusiness.pl, Agencja PR)
Na spotkanie zapraszamy:
- członkinie Lady Business Club i ich gości,
- uczestniczki i adeptki kursu budowania marki Personal Branding Bądź widzialną Marką,
- gości członkiń Lady Business Club i adeptek kursu budowania marki Akademii Marki z Klasą,
- właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy,
- menedżerki korporacji,
- menadżerki hoteli, restauracji oraz innych branż usługowych,
- przedsiębiorcze osoby, które szukają podobnych sobie kobiet biznesu
Inwestycja: 65 pln płatny przelewem przed spotkaniem: 87 1020 1185 0000 4902 0229 6390 lub 85 pln gotówką w dniu spotkania, członkinie Lady Business Club: 50 pln
Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona!
POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ!
Prosimy w mailu o WYRAŹNE wyrażenie zainteresowania rejsem na katamaranie, z uwagi na ograniczoną ilość miejsc: 30 osób.
Tylko osoby z potwierdzonym miejscem na katamaranie, zaprosimy do udziału w II części spotkania – rejsie.
Partnerzy spotkania: Accounting Office Joanna Głowacka, Hotel HANZA****, H2O Limo, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Wydawnictwo Smak Słowa, Nawrocki Clinic, Green Dream Boats Sp. z o.o. , Stary Browar Kościerzyna.