Image line communications: Agata Niemiec

Agencja public relations, założona w 2004 roku. Tworzenie i realizacja strategii komunikacji, PR marki i produktu, relacje z mediami, organizacja eventów, komunikacja kryzysowa oraz szkolenia.

untitled-design

Image Line Communications od momentu powstania nawiązała współpracę z ponad 30 klientami. Na początku koncentrowała się na obsłudze firm w zakresie media relations. Dziś dostarcza usługi w wielu obszarach związanych z efektywną komunikacją, w tym: tworzenie i realizacja strategii komunikacji, PR marki i produktu, relacje z mediami, organizacja eventów, komunikacja kryzysowa oraz szkolenia. Aktywnie angażuje się również w działalność edukacyjną dla studentów, chętnie dzieli się zdobytym doświadczeniem.

Siłą naszej agencji jest pasja, która sprawia, że do każdego nowego zadania podchodzimy jak do wyzwania. Przede wszystkim bardzo lubimy to, czym się zajmujemy.

„Wiedza, specjalizacja, etyka oraz efektywność to główne filary naszej filozofii działania. Stosujemy je we współpracy z klientami, dziennikarzami i podwykonawcami”.

Kontakt: www.imageline.pl