Emilia Bartosiewicz

Twórczyni i redaktor naczelna portalu ladybusiness.pl. CEO Imagine Yourself, ekspert budowania osobistej marki w internecie, twórczyni i prezes Lady Business Club, współtwórczyni Akademii Marki z Klasą.

Emilia Bartosiewicz

Twórczyni i redaktor naczelna portalu ladybusiness.pl. CEO Imagine Yourself, ekspert budowania osobistej marki w internecie,  twórczyni i prezes Lady Business Club, współtwórczyni Akademii Marki z Klasą.

Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Wspiera przedsiębiorców, szczególnie w obszarze social media, PR, tożsamości internetowej. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Zafascynowana nowymi technologiami, social media, wszelkimi działaniami PR-owymi wspierającymi przedsiębiorcę w dotarciu do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Wierzy, że budowanie osobistej marki osobistej przynosi niezwykłe efekty, które przekładają się na promowanie firmy i zdobywanie nowych klientów. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.

W wolnych chwilach rozwija swoją największą pasję – projektowanie wnętrz. Zna język angielski i francuski, w planach jest nauka włoskiego. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Amatorka jazdy konnej i gry w golfa.

W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.

Jej motto życiowe: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs

Przykładowe artykuły eksperckie:

Capital Trader: Biznes Lady Przedsiębiorcza i rozpoznawalna

Magazyn Firmer:

4 mity na temat budowania wizerunku małej firmy w internecie 

Zbuduj reputację swojej marki 

Marka w sieci w sercu czy na języku

Forbes:O klubie biznesowym dla kobiet biznesu

Portal nakawie.pl: Jeśli kobiety nie mają wsparcia w biznesie

Portal ladybusiness.pl:Jak stać się rozpoznawalną marką w internecie