Kamila Gutowski: Skills Net, Skills Net Emirates

Prezes Zarządu Skills Net oraz Skills Net Emirates, specjalizującej się w rekrutacji i zatrudnianiu pracowników do sieci hotelowych w Polsce i na świecie.

Kamila Gutowski

Lubi tworzyć. Tworzy świat po swojemu, w którym ważny jest wzajemny szacunek, uczciwość w komunikowaniu się, wolność drugiego człowieka. Tworzy i realizuje projekty, które czuje i w których kieruje się intuicją i jak mówi – tylko wtedy osiąga sukces, rozwija siebie i innych.

Lubię rozmawiać, ale z doświadczenia wiem, że ważniejsze jest słuchanie niż mówienie. Nie obiecuję rzeczy, z których nie mogę się wywiązać. Nie udaję, że wiem, gdy nie wiem – zawsze staram się dowiedzieć.

Dzięki zdobytemu zaufaniu współpracuje z największymi markami hotelowymi w Polsce m.in Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport, Novotel Warszawa Centrum, Novotel Warszawa Airport, Novotel Poznań Centrum, Warsaw Marriott Hotel, Hotel Bristol A Luxury Collection Hotel i wieloma innymi. Jej firma jest dostawcą usług dla Orbis Hotel Group, Chopin Airport Development Sp. z o.o.

Prywatnie mama 4 dzieci, zafascynowana odkrywaniem świata ich oczami.

Życiowe motto: Tworzenie jest źródłem radości.

logotyp_skillsnetpolska

O firmie: Skills Net to polska firma specjalizująca się w rekrutacji i zatrudnianiu pracowników do sieci hotelowych w Polsce i na świecie. Od 2010 roku wspiera i gwarantuje stabilność realizacji obsługi gości hotelowych klientów. Tworzy też nowe możliwości rozwoju dla młodych ludzi wchodzących na rynek pracy.

Rekrutuje i zatrudnia: pokojówki, kelnerów, recepcjonistki/ recepcjonistów, konserwatorów, barmanów, kucharzy i pomoce kuchenne w Polsce i na świecie. Zatrudniła już 28 000 pracowników z 23 narodowości, którzy przepracowali 1500 000 roboczogodzin.

Tworzy międzynarodową, otwartą i profesjonalną kulturę organizacyjną. Każdego dnia zespół Skills Net stara się być lepszy stawiając sobie nowe wyzwania. Działa w Polsce, w Emiratach Arabskich i planuje kolejne oddziały.

Skills Net to zbudowana społeczność ludzi – sieć umijętności, którymi firma dzieli się z partnerami odpowiedzialnymi za jakość usług hotelowych.

Ważne jest dla nas, że tym samym dajemy młodym ludziom szanse na rozwój i poznawanie świata.

Osiągnięcia:
– zbudowanie sieci pracowników w Polsce i na świecie
– wypracowanie stałej wspołpracy z największymi dostawcami usług hotelowych na świecie
– stworzenie i realizacja autorskiego programu szkolenia dla nowo zatrudnianych osób w branży hotelowej
– wprowadzenie standardu identyfikacji pracowników hotelowych

Kontakt: www.skillsnet.pl