Joanna Fandrey-Skowronek: Expectra Sp. z o.o.

Partner Zarządzający w Expectra Sp. z o.o. Ekspert i praktyk w zakresie psychologii klienta i sprzedaży dla doradców, przedsiębiorców, właścicieli małych i średnich firm. Właścicielka marki Sprzedawaj z pasją.

Joanna Fandrey Skowronek

Dyplomowany Trener Biznesu, certyfikowany Coach International Coaching Community. Autorka skryptów sprzedażowych, modelu budowania efektywnych rozwiązań w biznesie. Właścicielka marki Sprzedawaj z pasją. Pomaga przedsiębiorcom w pozyskiwaniu i utrzymaniu długofalowych relacji z klientami. Robi to poprzez szkolenia, coachingi i treningi sprzedażowe w miejscu pracy. Jako Partner Zarządzający Expectra Sp. z o.o. odpowiada za projekty doradcze, audyty oraz szkolenia.

Prywatnie mama dwóch chłopców. Uwielbia pracę z ludźmi, lubi nowe zadania i wyzwania, odkrywać i wydobywać z nich potencjał, aby osiągnęli sukces. Kocha morze, podróże i czytanie książek z filiżanką dobrej kawy.

sprzedawaj-z-pasja

W czym mogę pomóc innym: Obecnie w swojej pracy łączę pasję i 20 letnie doświadczenie w dziedzinie psychologii sprzedaży, organizacji i biznesu. Posiadam wieloletnią praktykę w diagnozie potencjału, definiowaniu obszarów do rozwoju i wspomaganiu w rozwoju wiedzy oraz umiejętności. Swoją pracę popieram praktycznym doświadczeniem zdobywanym od początku mojej kariery zawodowej, kiedy to zgłębiałam tajniki aktywnej sprzedaży, organizacji i wspierania sprzedaży. Przez lata pracy doskonaliłam swoje umiejętności handlowe, organizacyjne i negocjacyjne, a później trenerskie i coachingowe, aby świadomie i pewnie wspomagać rozwój kompetencyjny ludzi.

Od 2004 roku prowadzi programy rozwojowe zwiększające skuteczność sprzedaży dla handlowców, małych i średnich przedsiębiorstw, jak również pomaga dobrać najlepszych pracowników na stanowiska sprzedażowe i menedżerskie. Zrealizowała ponad 1800 dni szkoleniowych oraz ponad 500 analiz na stanowiska doradców czy menedżerów sprzedaży. Dlatego tworząc autorski program Akademia Skutecznej Sprzedaży doskonale wie, jakie kluczowe umiejętności są niezbędne godnemu zaufania przedsiębiorcy. W Akademii pokazuje jak doskonalić i umiejętnie wykorzystać efektywną komunikację z klientem, jak rozwiązać problem klienta i zaangażować go w proces zakupu i rekomendacji. Nieustannie rozwija się i bierze udział w zróżnicowanych projektach, które z zaangażowaniem i z pasją realizuje.

Logo_expectraO firmie: W 2011 roku razem z mężem postanowiła wykorzystać wiedzę i wieloletnie doświadczenie i powołała do życia firmę. Expectra Sp. z o. o. wdraża rozwiązania biznesowe podnoszące efektywność przedsiębiorstw. Połączenie ich dwóch skrajnych pasji – umiłowania do analizy biznesowej i szkoleń umożliwiło skomponowanie usługi wspierania sprzedaży dla przedsiębiorstw.

Firma proponuje sprawdzone narzędzia w zakresie rozwoju biznesu i pracowników. Jest wyspecjalizowana w zakresie analiz biznesowych, controllingu finansowego i operacyjnego, audytów i szkoleń biznesowych, projektów doradczych dla organizacji, wsparcia rekrutacji i selekcji personelu. Swoją skuteczność opiera na wiedzy, doświadczeniu i kompetencjach zdobytych w najważniejszych sektorach gospodarki, jak również na profesjonalnym partnerstwie. Zna złożoność i różnorodność klientów, rozumie cele biznesowe współdziałających firm. Elastycznie wykorzystuje swój potencjał, spełniając indywidualne potrzeby klientów. Dba o wysokie standardy i jakość usług. Pomaga w osiąganiu ważnych celów, znajdowaniu najlepszych rozwiązań i wdrażaniu ich w życie.

Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorców w rozwoju biznesu poprzez gruntowną analizę finasowo-biznesową i wzmocnienie kompetencji w zakresie sprzedaży.

Markę wyróżnia pasja i specjalizacja w zakresie psychologii sprzedaży i analiz biznesowo-finansowych, pełne zaangażowanie w realizację każdego projektu, skrupulatność i umiejętność widzenia więcej, a przez to wsparcia i rozwoju sprzedaży na najwyższym poziomie.

Oferta:

  • Zarządzanie sprzedażą poprzez wsparcie, wymianę doświadczeń i mentoring;
  • Wycena produktu, budowanie raportów sprzedażowych, planowanie sprzedaży i konstruowanie budżetów kosztowych;
  • Weryfikacja rentowności produktów, kanałów dystrybucji i klientów;
  • Budowanie wizerunku poprzez proces rekrutacji, audyty obsługi klienta, tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta;
  • Doskonalenie umiejętności miękkich i sprzedażowych poprzez szkolenia i coaching,
  • Poszukiwanie rozwiązań i nowych pomysłów na pozyskanie klientów i realizację planów sprzedażowych.