Elżbieta Knop: Favo Sp. z o.o.

Ekspert z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem, coach mentor. Właścicielka Favo Sp. z o.o. Prowadzi konsultacje indywidualne oraz warsztaty z komunikacji w zespole. Pracuje z firmami, które posiadają już zespół lub z tymi, które chcą dopiero go zbudować.

elżbieta knop

Od 8 lat współpracuje z P4 – operatorem sieci komórkowej Play gdzie zbudowała silny zespół, który 5 – krotnie zwiększył swoją sprzedaż oraz zyski. Wielokrotnie nagradzana za wybitne wyniki w sprzedaży, w tym kilkukrotnie była nagradzana tytułem Najlepszy Partner biznesowy roku.

Uczy zarządzania zespołem poprzez klarowną komunikację. Pomaga budować zespoły nie zapominając o relacjach. W swojej pracy przede wszystkim uważnie słucha klientów i reaguje w odpowiednim momencie na ich potrzeby i oczekiwania w zależności od ustalonych celów. Motywuje i inspiruje do aktywnego działania.

Jest zwolennikiem metody brytyjskiego Dr. Merditha Belbina, który uważa, że wpływ na efektywność zespołu ma nie tylko wykształcenie i umiejętności, ale również typ osobowości (a zatem preferowane role zespołowe i styl komunikacji). To świadoma samoocena pomaga usprawnić komunikację w zespole.
Ukończyła studia na kierunku Coaching i Mentoring w SWPS w Katowicach. Szkoliła się u najlepszych ekspertów, między innymi, ze sprzedaży oraz zarządzania zespołem u Brian’a Tracey, na bieżąco rozwija swoje umiejętności przez udział w konferencjach i szkoleniach BTI (Brian Tracey International). Zawodowo dojrzewała pod czujnym okiem coacha i mentora Bogdana Sosnowskiego.
Od wielu lat aktywnie działa na rzecz kobiet, ich rozwoju osobistego i zawodowego. Wspiera fundacje i organizacje, które promują i edukują kobiety, które chcą od życia czegoś więcej.

Pracując z różnymi klientami zauważyła, że właściciele firm, które funkcjonują na rynku już kilka lat, oczekują zmian, świeżego spojrzenia, uporządkowania, planowania, chcą zwiększyć swoje zyski, ale nie zawsze wiedzą od czego zacząć. Na własnym przykładzie uczyła się zarządzania firmą, zespołem i zrozumiała, że zmiana komunikacji w zespole jest kluczem do większej sprzedaży. Stąd też jej fascynacja komunikacją.