Sopot: 68 Ogólnopolska Konferencja Biznesowa “Klient na całe życie”

Wszyscy konkurujemy na zatłoczonym rynku idei, usług i produktów. Jest wiele sposobów rywalizowania i wyróżnienia swojej oferty. Sprzedasz więcej, gdy nauczysz się elastycznej sprzedaży swoich usług i produktów. Zastąp tradycyjny cykl sprzedaży w swojej firmie cyklem kupowania.

Zapraszamy na 68 Ogólnopolską Konferencję Biznesową MAKE YOUR BUSINESS BETTER „KLIENT NA CAŁE ŻYCIE CZYLI KONIEC CIŚNIENIA W SPRZEDAŻY” z udziałem najlepszych praktyków i przedsiębiorców. Tylko tu masz szansę usłyszeć o nowej erze w sprzedaży – erze sprzedaży elastycznej.

Zobacz TUTAJ: http://stohnij.pl/tag/sprzedaz-elastyczna/ na czym polega SPRZEDAŻ ELASTYCZNA.

Jeśli nie będziesz próbować wykorzystać klienta, to zdziwisz się jak dużo sprzedasz. Klienci nie lubią sprzedaży agresywnej, nie lubią presji i targowania się o cenę. Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że coraz trudniej stosować strategię sprzedaży agresywnej w świecie, w którym kontrolę sprawuje klient. Kiedy wszyscy mogą zajrzeć na Twoją stronę, przeczytać ofertę Twojej konkurencji, zapoznać się z niezależnymi opiniami ekspertów, blogerów czy w sekundę dotrzeć na fora internetowe za pomocą smartfona. Oznacza to, że żyjemy w zupełnie innym świecie sprzedaży niż jeszcze kilka lat temu.

Termin i miejsce: 13.03.2017, godz. 17:30 – 21:30 / Sopot, Hotel Haffner, ul. Haffnera 59

Dlaczego powinieneś uczestniczyć w konferencji?

  1. Dowiesz się jak możesz edukować i zrozumieć swoich klientów, zamiast im przeszkadzać w osobistym procesie zakupowym;
  2. Ponieważ klient ma teraz kontrolę nad procesem sprzedaży i chce kupować zgodnie ze swoim rytmem;
  3. Ponieważ to konsumenci za pomocą wyszukiwarek i portali społecznościowych znajdują firmy, z którymi chcą prowadzić interesy;
  4. Ponieważ dzisiaj zamiast jednostronnej nachalności sprzedaż polega na dostarczeniu właściwej treści dokładnie w momencie, w którym kupujący tego potrzebuje.

Nasi eksperci zaproponują rozwiązania w sprzedaży na miarę nowoczesnej firmy.

Dobra wiadomość dla uczestników spotkania: badania potwierdzają, że w dzisiejszych czasach ludzie LUBIĄ KUPOWAĆ, gdyż mają więcej opcji niż w przeszłości.

Może to najlepszy czas nauczyć się profesjonalnie sprzedawać. A może sprzedaż nie jest dla Ciebie i chcesz zatrudnić handlowca lub powiększyć dział sprzedaży?

Na konferencji będziesz miał okazję zadać pytania bezpośrednio prelegentom, ale również uczestnikom wieczoru. Będziesz w gronie doświadczonych przedsiębiorców, właścicieli ze stażem nie mniejszym niż dwa lata w prowadzeniu firmy.

To nas wyróżnia, spotykamy się w sprawdzonym gronie. Po konferencjiżadna wizytówka nie wyląduje w koszu, ponieważ tu dbamy o przedstawienie swoich gości i kojarzymy osoby i biznesy.

Jeśli zastanawiasz się nad pierwszą konferencją z nami, zapytaj znajomych, którzy już nas poznali. Potwierdź, że to najbardziej merytoryczne konferencje dla przedsiębiorców, dostosowane do rzeczywistych wyzwań i potrzeb małych i średnich firm.

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach:

radosław protaziukRADOSŁAW PROTAZIUK – ekspert zarządzania procesami sprzedaży, doświadczony manager i handlowiec, interim manager i trener biznesu. Tajniki sprzedaży, negocjacji i skutecznego zarządzania zgłębiał przez ponad 14 lat pracy w największych polskich i międzynarodowych firmach. Pracował w Polskiej Grupie Farmaceutycznej, Lek S.A., czy Sandoz Polska (grupa Novartis).

Przeszkolił blisko 1000 osób. Współpracował z ponad 100 firmami. Klienci cenią go za praktyczne podejście, znajomość problemów firm „od podszewki”, jak i umiejętność zaproponowania lub wypracowania optymalnych i skutecznych rozwiązań.

Zaczynał od stanowiska telemarketera. Wielokrotnie doceniany za sukcesy we wprowadzaniu na rynek nowych produktów czy rozwiązań, a także w przygotowanie i realizację strategii sprzedaży. Za wybitne wyniki w sprzedaży został laureatem nagrody „Go for Goal”. Ukończył studia o kierunku zarządzanie i biznes, a następnie psychologia przedsiębiorczości i zarządzania. Dzisiaj swoim doświadczeniem chętnie dzieli się zarówno z dużymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Elastyczna sprzedaż – jak sprzedawać więcej i zdobywać klientów na całe życie

kamila wrocińskaKAMILA WROCIŃSKA – Manager z blisko 20 letnim doświadczeniem zawodowym, konsultant biznesowy, rekruter i trener sprzedaży. Współpracuje ze swoimi klientami w obszarze poszukiwania, szkolenia i zarządzania personelem. Prezes Zarządu Milado Centrum Rozwoju Personalnego Sp. z o. o.

W sprzedaży od 20 lat. Uwielbia sprzedaż, bo dzięki temu rozwiązuje wiele problemów klientów.

Zaczynała od pracy w firmie informatycznej, gdzie zarządzała najpierw działem sprzedaży, później połączonymi działami sprzedaży i serwisu oraz pełniła rolę Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania systemem jakości zgodnym z ISO 9001.

Aktywny członek organizacji Toastmasters – międzynarodowej organizacji non-profit, której celem jest szerzenie umiejętności komunikacji, przemawiania publicznego i przewodzenia.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Jak zatrudnić idealnego handlowca. Najważniejsze kroki w poszukiwaniach odpowiedniego kandydata.

Emilia Bartosiewicz

Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Dyrektor Zarządzająca w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Współtworzy Akademię Marki z Klasą.

Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych.

TEMAT WYSTĄPIENIA: Osobisty marketing. Sprzedawaj nie sprzedając czyli jakie treści sprzedają najwięcej.

Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu, adeptka Akademii Marki z Klasą.

Bilety można kupić TUTAJ

Do udziału zachęcamy:

  • Przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych
  • Właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy
  • Osoby decyzyjne, na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach, zainteresowane poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.
  • Członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące
  • Osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Rezerwacja miejsca i pytania: milena.szczesna@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem. Koncept Business Unlimited powstał w 2011. W skład konceptu wchodzą marki: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą, Marka z Klasą, portal biznesowy ladybusiness.pl, tytuł Ambasadorka Klasy oraz Agencja Marketingu Osobistego. Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość. Więcej informacji o Koncepcie TUTAJ

 


Udostępnij